šŸŽ™ Hoe ga je om met slechte reviews op Google en Facebook?

, ,
Iedereen verwacht tegenwoordig 5 sterren. Maar het is onmogelijk om volgens die verwachtingen te leven. Negatieve reviews zijn niets om bang voor te zijn. Een negatieve review betekent niet dat jouw bedrijf slecht is.Ā  Het betekent datā€¦

šŸŽ™ Waarom ondernemers fouten moeten maken

,
ā€œOh nee, ik heb een fout gemaakt. šŸ˜¢ā€ De grootste schrik van iedereen. Wanneer je een fout maakt, voel je je slecht. Of nog erger: word je veroordeeld door iemand anders.Ā  Toch is de waarheid anders... Fouten zijn geschenken Iedereā€¦
Podcast 37 - Waarom neen zeggen betere klanten oplevert

šŸŽ™ Waarom neen zeggen betere klanten oplevert

,
Mag ik een uitzondering maken, Xavier? Want als ik de regels toepas, dan lopen we het risico twee potentiĆ«le klanten te verliezen... Dit was de vraag van Hannah tijdens onze wekelijkse team-meeting. Bekijk of beluister hieronder ons uitgebreideā€¦

Coronavirus: de RESET-knop van jouw zaak

,
Iedere kleine onderneming heeft het over de huidige "situatie". Deze ziet er niet rooskleurig uit voor de meeste. Dit is het probleem EN de oplossing. Als je ALLEEN kijkt naar wat er NU gebeurt, zal ditĀ dingĀ jou en jouw bedrijf kapotā€¦

Coronavirus: Overleven of groeien?

Crisissen komen. En crisissen gaan. Alles gebeurt in een ritme. Dat weten we, gebaseerd op de geschiedenis. WeĀ wetenĀ dat het leven weer normaal zal worden. Maar als we wachten op dat moment om aan onze zaak te werken, dan zullenā€¦