Iedereen verwacht tegenwoordig 5 sterren. Maar het is onmogelijk om volgens die verwachtingen te leven. Negatieve reviews zijn niets om bang voor te zijn.
Een negatieve review betekent niet dat jouw bedrijf slecht is.Ā
Het betekent datā¦
https://businesslab.be/wp-content/uploads/Visual-podcast-39-horizontaal.jpg300600Xavier Debaerehttps://businesslab.be/wp-content/uploads/2019/12/Logo-BusinessLab_transp-350x175.pngXavier Debaere2020-08-24 11:28:142021-04-19 07:58:11š Hoe ga je om met slechte reviews op Google en Facebook?
āOh nee, ik heb een fout gemaakt. š¢ā
De grootste schrik van iedereen. Wanneer je een fout maakt, voel je je slecht. Of nog erger: word je veroordeeld door iemand anders.Ā Toch is de waarheid anders...
Fouten zijn geschenken
Iedereā¦
Mag ik een uitzondering maken, Xavier?
Want als ik de regels toepas, dan lopen we het risico twee potentiƫle klanten te verliezen...
Dit was de vraag van Hannah tijdens onze wekelijkse team-meeting. Bekijk of beluister hieronder ons uitgebreideā¦
Iedere kleine onderneming heeft het over de huidige "situatie".
Deze ziet er niet rooskleurig uit voor de meeste.
Dit is het probleem EN de oplossing.
Als je ALLEEN kijkt naar wat er NU gebeurt, zal ditĀ dingĀ jou en jouw bedrijf kapotā¦
https://businesslab.be/wp-content/uploads/2020/03/Coronavirus-Symposium-Duim-Mob.png440800Xavier Debaerehttps://businesslab.be/wp-content/uploads/2019/12/Logo-BusinessLab_transp-350x175.pngXavier Debaere2020-03-30 15:22:242020-04-22 07:59:54Coronavirus: de RESET-knop van jouw zaak
Crisissen komen. En crisissen gaan.
Alles gebeurt in een ritme. Dat weten we, gebaseerd op de geschiedenis.
WeĀ wetenĀ dat het leven weer normaal zal worden.
Maar als we wachten op dat moment om aan onze zaak te werken, dan zullenā¦