help je klanten kiezen - 1 2 3 principe

Heb je al gemerkt hoe moeilijk we het hebben wanneer het erop aankomt om keuzes te maken? Verleden week stuurde ik mijn zoon Louis naar de supermarkt om de hoek om een tube tandpasta. Toen hij terugkwam stelde Louis mij met de vraag: ”Hey papa, hoe doe jij dat om te kiezen tussen die tientallen […]

Maak van een probleem een opportuniteit

In elk probleem schuilt een opportuniteit. Luister daarom naar je klant en ontdek hoe het jou vooruit kan duwen. An Verstraete, ondernemerscoach, beantwoordt de vraag van Peter.Β  “Ik maak websites. Ik werk alleen, dus ik doe Γ lles zelf: prospectie, verkoop, webdesign en SEO, facturatie, (soms) gaan ontvangen,… Op de bestelbonbon staat duidelijk vermeld, dat de […]

Klanten werven. Maak van je klant een ambassadeur. Business LAb

De omgeving en omstandigheden hebben misschien een invloed, maar bepalen niet alleen hoeveel klanten je hebt. Zorg voor een buitengewone klantenervaring. Zo maak je van je klanten ambassadeurs. Reclame door aanbeveling is de goedkoopste en beste manier om nieuwe klanten te werven. Klanten werven doe je zo… Xavier Debaere, ondernemerscoach, beantwoordt de vraag van Nele, […]

Niche-Business-Lab

Waar vind je de mensen die in jouw niche zitten? Ga nu aanΒ de slagΒ en breng je netwerk in kaart. Laat me ook weten, welke tips jij hebt om dichter bij jouw prospects te komen. Ik ben heel erg benieuwd. Deel het hieronder in een reactie. Zo leren we van elkaar. Heb je nog een vraag? […]

3 strategieΓ«n om je prijs te verhogen

Heel wat kleine ondernemingen zijn niet winstgevend. Hoe komt het toch? Dat deze flexibele bedrijven maar al te vaak verliesboeken? Waarom hebben die éénmanszaken en kleine zelfstandigen het zo moeilijk om hun facturen te betalen op het eind van de maand? Ze verkopen hun diensten en producten niet aan de juiste prijs. Hun prijzen zijn […]