Interview Katinka Michiels Business lab Legallyraw

Exclusief interview met Katinka Michiels, een puur natuur (non) keukenprinses. Katinka, onderneemster in hart en nieren, blogt erop los en begeleidt dames (40 +) om zich beter te voelen in hun vel. In anderhalf jaar tijd hebben ruim 10.000 abonnees zich ingeschreven op haar nieuwsbrief. En volgen meer dan 5500 fans haar op Facebook. Haar […]

meest-gemaakte-fouten-voicemail-businesslab

Omdat focus heel belangrijk is. Focus is een van de belangrijkste kenmerken van de succesvolle ondernemer. Wanneer we ons niet willen laten afleiden, dan zorgt het antwoordapparaat van jouw vast toestel of de voicemail van je mobiele telefoon ervoor dat je af en toe eens niet bereikbaar bent. Het antwoordapparaat of de voicemail stelt je zo […]

Lees ook mijn 11 tips voor meer klantentevredenheid. Zorg iedere keer opnieuw voor een buitengewone koopervaring Hieronder geef ik graag nog 11 tips voor klantvriendelijkheid, klantentevredenheid, klantenservice en buitengewone koopervaringen. Kortom meer tevreden klanten. Ga na wat de belangrijkste waarden zijn van je klant. Speel daarop in.
Onderzoek tot welk van de 4 persoonlijkheidstypes jouw klant […]

Bloggen maakt de connectie tussen jou en je klant groter. Dat wisten we al. Maar wist je? dat jouw blogberichten perfect in te schakelen zijn bij social media? dat bloggen stimuleert tot online netwerken? dat jij je onderscheidt van je concurrent door te bloggen? dat jouw blogartikelen voor iedereen toegankelijk zijn en je zo autoriteit […]

uitstelgedrag-businesslab

Welke actie? Welke beslissing? Welk contact ben jij vandaag aan het uitstellen? Lastig, hé! Elke dag opnieuw flitsen er actieplannen door je hoofd. Ideeën passeren de revue. En de opportuniteiten passeren vlak voor je neus en toch… Toch laat je ze liggen. Toch is er iets die je tegenhoudt. Ik noem het uitstelgedrag. Uitstelgedrag als […]