⚠️ Crisiscommunicatie voor eenmanszaken en kleine bv's: Het is nog niet te laat. 

Hoe en wat zeg je tegen je klanten in crisissituaties?

11 concrete tips voor elke kleine onderneming om geen klanten te verliezen. 

ZEND MIJ DE TIPS
11 tips voor crisiscommunicatie voor kleine ondernemingen

De meeste kleine ondernemingen steken hun hoofd in het zand en zwijgen als vermoord in crisis situaties. Dit is het recept om massaal klanten te verliezen en goede relaties met leveranciers op het spel te zetten.  

In deze handige check-list krijg je 11 actiepunten waar je direct mee aan de slag kan. Je ontdekt onder meer…

  • Welke de 3 delen zijn van crisiscommunicatie.
  • Hoe je het aanpakt en hoe je het best schrijft.
  • Wat is de laatste die je mag doen en die de meeste kleine ondernemingen toch doen.  
11 tips voor crisiscommunicatie voor kleine ondernemingen

De meeste kleine ondernemingen steken hun hoofd in het zand en zwijgen als vermoord in crisis situaties. Dit is het recept om massaal klanten te verliezen en goede relaties met leveranciers op het spel te zetten.  

In deze handige check-list krijg je 11 actiepunten waar je direct mee aan de slag kan. Je ontdekt onder meer…

  • Welke de 3 delen zijn van crisiscommunicatie.
  • Hoe je het aanpakt en hoe je het best schrijft.
  • Wat is de laatste die je mag doen en die de meeste kleine ondernemingen toch doen.