De Businesslab Telefoon Training

Speciaal voor eenmanszaken en kleine bv’s

In een tijd waar de digitalisering in een razend tempo de overhand haalt en sociale afstand een verplichting is, wint persoonlijk contact via de telefoon weer meer en meer aan belang.

En hoewel het contact van man tot man geprezen wordt boven alle andere manieren van communicatie is het effect niet altijd hetzelfde.

Velen hebben telefoonangst waardoor hun angst doorheen een telefoongesprek te horen of te voelen valt. En dat merkt de klant.

Dat is niet wat jij wil.

Je wil een ontspannend en positief gesprek.

Je wil dat de ander een goed gevoel krijgt, dus dat betekent dat ook jij eerst een goed gevoel moet hebben.

Hoe jij zelf of jouw team die telefoontjes aanpakt, zal het beeld mede bepalen dat klanten over jouw onderneming vormen.

Registreer Nu Voor De Businesslab Telefoon Training

7 redenen waarom je vandaag nog je klanten moet bellen met de vraag: "Hoe gaat het met jou?"

  • Reden 1:
    Je hebt alles tools in huis om direct aan de slag te gaan.
  • Reden 2:
    Bellen is de goedkoopste marketingtechniek. Geen software nodig, geen drukker nodig, geen betalende advertenties nodig. Gewoon wat tijd, een goede intentie en een goed humeur.
  • Reden 3:
    Je geeft je klanten - zeker in tijden van onzekerheid - een goed gevoel. En dat goede gevoel blijven onthouden. Veel meer dan de prijs van het volgend  product dat ze bij jou kopen.
  • Reden 4:
    Het goede gevoel dat je hen geeft resulteert in het feit dat ze je meer gaan waarderen waardoor ook het vertrouwen in jou groeit. Een herhaalaankoop, komt dus al snel dichterbij.
  • Reden 5:
    Door een oprecht telefoontje te doen, zet je de kracht van de wet van “wederkerigheid” in. Wanneer jij jouw klanten een goed gevoel bezorgd, dan willen ze dat sowieso vroeg of laat aan jou terug doen. Het goede gevoel komt dus rechtstreeks of onrechtstreeks, in welke vorm dan ook, naar jou terug.
  • Reden 6:
    Weinig mensen verwachten vandaag de dag nog telefoon van iemand die hen oprecht vraagt: “Hoe gaat het met je?” en daarna ook oprecht luistert. Vele klanten zullen dan ook verrast zijn en vinden jouw actie echt lovenswaardig: “Amai, die denkt aan mij. Ik ben dus belangrijk.” Het versterkt de band met en het vertrouwen in jou waardoor je extra krediet krijgt. De loyaliteit verhoogt en de kans op een herhaalaankoop of een doorverwijzing neemt toe want raad eens wat ze ’s anderendaags aan hun vrienden gaan vertellen?
  • Reden 7:
    Je hoort wat er leeft bij jouw klanten en les nummer 1 in marketing is: Ken je doelgroep! Enkel zo kan je verder inspelen op de noden van je klant en nieuwe producten/diensten ontwikkelen.

In de De Businesslab Telefoon Training ontdek je …

  • Een belscript om klanten in tijden van inactiviteit op te bellen en de relatie te versterken.
  • Hoe je ervoor zorgt dat jouw klant een goed gevoel krijgt en een nog grotere fan wordt van jouw onderneming.
  • Hoe en welke aantekeningen je maakt tijdens het gesprek en op welke manier je dit alles verzamelt en bijhoudt.
  • Hoe je een telefoongesprek binnen een bepaald tijdskader afsluit.
  • Hoe je tact en aandacht combineert zodat je makkelijker welwillendheid, samenwerking en nieuwe bestellingen in de hand werkt.
  • Hoe je actief kunt luisteren naar jouw klant waardoor hij zich begrepen voelt.
  • Hoe je alert kan zijn voor de signalen aan de andere kant van de lijn.
  • Hoe je boodschappen herhaalt en samenvat om een intenser gesprek te kunnen voeren.
  • Hoe je rustig en vriendelijk blijft, zelfs als de beller ontevreden, gestressed, boos of in paniek is.

Na deze training...

  • Heb je inzicht in hoe jouw reacties tot stand komen.
  • Weet je hoe je jouw reacties kan bijsturen.
  • Kan je een supergevoel nalaten bij de klant.
  • Kan je een gesprek binnen een bepaald tijdskader respectvol afsluiten.
  • Weet je welke vragen je kan stellen en wanneer je ze moet stellen om de informatie te achterhalen die je wil.
  • Weet je waar jij jouw klant extra mee van dienst zou kunnen zijn en mogelijks waar jouw klant niet tevreden over is.
  • Weet je hoe je een klant in paniek op zijn gemak stelt.
  • Weet je welke vragen je moet stellen om te weten te komen wat de klant wenst.
  • Doe je met plezier telefoongesprekken.
  • Gun je je klanten met gemak een goed gevoel.

Profiteer vandaag nog van DE BUSINESSLAB TELEFOON TRAINING en verdien

€5000 extra binnen de 60 dagen. Gegarandeerd.

Na deze Telefoon Training ben je bij al jouw klanten terug TOP OF MIND, vertellen ze met plezier met hun vrienden over de goede service bij jou en komen ze snel terug naar je toe zodat je vlotter, makkelijker en meer verkoopt.


Getuigenis Francis Lauwers

Dankzij Businesslab is mijn manier van denken compleet veranderd. Ik heb anders leren omgaan met problemen. Ik ben gestopt met korte termijn denken en ja: “We hebben echt onze winst verdubbeld”. Naast dit alles is de sfeer binnen Businesslab gewoon top. Je komt hier gewoon thuis. Francis Lauwers - BOUD bvba • Willebroek

Getuigenis foto Peraers

Vanaf de eerste dag gingen we aan de slag met de tips die we kregen. Vandaag zijn we net geen geen 10 maanden verder en zijn we super fier op onze resultaten: “Onze netto winst over de periode jan-jun is met 340 % gestegen en en ik maak nu wekelijks tijd om zelf met de fiets te rijden.”
Judith & Geert Peeraer - Peeraer bvba • Merksplas

De Businesslab Telefoon Training is voor kleine ondernemingen die...

  • oprecht begaan zijn met hun klanten,
  • een goede relatie met hen willen opbouwen en/of versterken,
  • en meer winst willen maken als gevolg van een TOP service.

De volledige waarde van deze training is moeilijk te bepalen, maar onze ervaring wijst uit dat de ondernemers die daadwerkelijk aan de slag gaan met de gegeven instructies en gedurende 60 dagen, elke werkdag gedurende 60 minuten gefocust en gedisciplineerd toepassen wat ze leren in deze training, op z’n minst € 5000 extra verdienen.

En dit zonder enige marketingkost:

  • Geen dure Facebookadvertenties,
  • Geen drukwerkkosten,
  • Geen website,


Gewoon jouw enthousiasme of dat van jouw team.


Normale prijs: € 497

Tijdelijk zeer sterk verlaagd tot:

€ 247 + BTW of
2 x € 129 + BTW

+ 🎁  Extra Bonus • Waarde €1595

Kick-off tickets mockup

GRATIS Ticket (Inclusief gastenticket 50%)

Voor de eerstvolgende Businesslab Kick-off:
Thema: “Hoe run ik een kleine onderneming?”


Veel gestelde vragen:

Is deze Businesslab Telefoon Training ook nuttig voor mijn medewerkers?

Deze Businesslab Telefoon Training is zeker van doen voor elke medewerker die jou ondersteunt in klantencontact. Dus: Volmondig ja.
Deze Businesslab Telefoon Training is trouwens ook de training die wij geven aan ons team. We houden niets achter de rug.

Hoe kan ik betalen?

Klik op de registratie knop en volg de verschillende stappen. Je kan betalen met bancontact en kredietkaart.

"Energiek, to the point, praktisch..."
Andere ondernemers over Businesslab

Sven Naesen Getuigenis

Businesslab heeft mijn leven veranderd. Het traject heeft gezorgd voor echte eye-openers en hielpen me bij beslissingen die al maanden werden uitgesteld. Dit alles voor een betere business. Ik kan Businesslab aanraden aan elke ondernemer om te groeien, om bij te leren, om bevestigd te worden en om te netwerken. Sven Naesen – ConsultSmart – Sterrebeek

Nele De Schryver getuigenis

Ik ben ervan overtuigd dat ik de nodige hulp zal vinden door toe te passen wat ik vandaag geleerd heb en dat ik mijn nieuwe connecties, die ik vandaag gemaakt heb, effectief opvolg. . Met mijn connecties van vandaag kan ik aan de slag om mijn boek verder af te werken en nadien goed in de markt te zetten zodat ik een stevige, passieve bron van inkomen zal hebben. Ik denk hier minstens 1.000 euro per maand extra inkomsten uit te halen. Nele De Schryver - DAP Nele De Schryver • Aalst

Kathleen van Landschoot getuigenis

Businesslab heeft mij de moed gegeven. De gedrevenheid van An & Xavier, plus de contacten met anderen.. We zijn allemaal van een totaal andere business, dat geeft je energie om er tegenaan te gaan en te durven iets toe te passen. Want eigenlijk kan je heel veel theorie horen en zien, maar het werkt pas als je het doet. En ik ben het bewijs dat het echt wel werkt! Katleen Van Landschoot – De Copywriter - Wulvergem

Christophe Vermaete getuigenis

Ik verdubbelde dankzij de ondersteuning van Businesslab in één jaar tijd mijn omzet. Ik weet duidelijk waar ik naartoe wil en ik heb geen moeite meer om er even een dagje tussenuit te gaan. Zalig. Christophe Vermaete - GO4SAFETY BVBA – Meulebeke