De Businesslab Telefoon Training

Speciaal voor eenmanszaken en kleine bv’s

In een tijd waar de digitalisering in een razend tempo de overhand haalt en sociale afstand een verplichting is, wint persoonlijk contact via de telefoon weer meer en meer aan belang.

En hoewel het contact van man tot man geprezen wordt boven alle andere manieren van communicatie is het effect niet altijd hetzelfde.

Velen hebben telefoonangst waardoor hun angst doorheen een telefoongesprek te horen of te voelen valt. En dat merkt de klant.

Dat is niet wat jij wil.

Je wil een ontspannend en positief gesprek.

Je wil dat de ander een goed gevoel krijgt, dus dat betekent dat ook jij eerst een goed gevoel moet hebben.

Hoe jij zelf of jouw team die telefoontjes aanpakt, zal het beeld mede bepalen dat klanten over jouw onderneming vormen.

Registreer Nu Voor De Businesslab Telefoon Training

7 redenen waarom je vandaag nog je klanten moet bellen met de vraag: "Hoe gaat het met jou?"

  • Reden 1:
    Je hebt alles tools in huis om direct aan de slag te gaan.
  • Reden 2:
    Bellen is de goedkoopste marketingtechniek. Geen software nodig, geen drukker nodig, geen betalende advertenties nodig. Gewoon wat tijd, een goede intentie en een goed humeur.
  • Reden 3:
    Je geeft je klanten - zeker in tijden van onzekerheid - een goed gevoel. En dat goede gevoel blijven onthouden. Veel meer dan de prijs van het volgend  product dat ze bij jou kopen.
  • Reden 4:
    Het goede gevoel dat je hen geeft resulteert in het feit dat ze je meer gaan waarderen waardoor ook het vertrouwen in jou groeit. Een herhaalaankoop, komt dus al snel dichterbij.
  • Reden 5:
    Door een oprecht telefoontje te doen, zet je de kracht van de wet van “wederkerigheid” in. Wanneer jij jouw klanten een goed gevoel bezorgd, dan willen ze dat sowieso vroeg of laat aan jou terug doen. Het goede gevoel komt dus rechtstreeks of onrechtstreeks, in welke vorm dan ook, naar jou terug.
  • Reden 6:
    Weinig mensen verwachten vandaag de dag nog telefoon van iemand die hen oprecht vraagt: “Hoe gaat het met je?” en daarna ook oprecht luistert. Vele klanten zullen dan ook verrast zijn en vinden jouw actie echt lovenswaardig: “Amai, die denkt aan mij. Ik ben dus belangrijk.” Het versterkt de band met en het vertrouwen in jou waardoor je extra krediet krijgt. De loyaliteit verhoogt en de kans op een herhaalaankoop of een doorverwijzing neemt toe want raad eens wat ze ’s anderendaags aan hun vrienden gaan vertellen?
  • Reden 7:
    Je hoort wat er leeft bij jouw klanten en les nummer 1 in marketing is: Ken je doelgroep! Enkel zo kan je verder inspelen op de noden van je klant en nieuwe producten/diensten ontwikkelen.

In de De Businesslab Telefoon Training ontdek je …

  • Een belscript om klanten in tijden van inactiviteit op te bellen en de relatie te versterken.
  • Hoe je ervoor zorgt dat jouw klant een goed gevoel krijgt en een nog grotere fan wordt van jouw onderneming.
  • Hoe en welke aantekeningen je maakt tijdens het gesprek en op welke manier je dit alles verzamelt en bijhoudt.
  • Hoe je een telefoongesprek binnen een bepaald tijdskader afsluit.
  • Hoe je tact en aandacht combineert zodat je makkelijker welwillendheid, samenwerking en nieuwe bestellingen in de hand werkt.
  • Hoe je actief kunt luisteren naar jouw klant waardoor hij zich begrepen voelt.
  • Hoe je alert kan zijn voor de signalen aan de andere kant van de lijn.
  • Hoe je boodschappen herhaalt en samenvat om een intenser gesprek te kunnen voeren.
  • Hoe je rustig en vriendelijk blijft, zelfs als de beller ontevreden, gestressed, boos of in paniek is.

Na deze training...

  • Heb je inzicht in hoe jouw reacties tot stand komen.
  • Weet je hoe je jouw reacties kan bijsturen.
  • Kan je een supergevoel nalaten bij de klant.
  • Kan je een gesprek binnen een bepaald tijdskader respectvol afsluiten.
  • Weet je welke vragen je kan stellen en wanneer je ze moet stellen om de informatie te achterhalen die je wil.
  • Weet je waar jij jouw klant extra mee van dienst zou kunnen zijn en mogelijks waar jouw klant niet tevreden over is.
  • Weet je hoe je een klant in paniek op zijn gemak stelt.
  • Weet je welke vragen je moet stellen om te weten te komen wat de klant wenst.
  • Doe je met plezier telefoongesprekken.
  • Gun je je klanten met gemak een goed gevoel.

Profiteer vandaag nog van DE BUSINESSLAB TELEFOON TRAINING en verdien
€5000 extra binnen de 60 dagen. Gegarandeerd.

Na deze Telefoon Training ben je bij al jouw klanten terug TOP OF MIND, vertellen ze met plezier met hun vrienden over de goede service bij jou en komen ze snel terug naar je toe zodat je vlotter, makkelijker en meer verkoopt.


De Businesslab Telefoon Training is voor kleine ondernemingen die...

  • oprecht begaan zijn met hun klanten,
  • een goede relatie met hen willen opbouwen en/of versterken,
  • en meer winst willen maken als gevolg van een TOP service.

De volledige waarde van deze training is moeilijk te bepalen, maar onze ervaring wijst uit dat de ondernemers die daadwerkelijk aan de slag gaan met de gegeven instructies en gedurende 60 dagen, elke werkdag gedurende 60 minuten gefocust en gedisciplineerd toepassen wat ze leren in deze training, op z’n minst € 5000 extra verdienen.

En dit zonder enige marketingkost:

  • Geen dure Facebookadvertenties,
  • Geen drukwerkkosten,
  • Geen website,


Gewoon jouw enthousiasme of dat van jouw team.


Normale prijs: € 497

Tijdelijk zeer sterk verlaagd tot:

€ 247 + BTW of
2 x € 129 + BTW

+ 🎁  Extra Bonus • Waarde €1595

GRATIS Ticket (Inclusief gastenticket 50%)

Voor de eerstvolgende Businesslab Discovery Days:
Thema: “Hoe run ik een kleine onderneming?”


Veel gestelde vragen:

Is deze Businesslab Telefoon Training ook nuttig voor mijn medewerkers?

Deze Businesslab Telefoon Training is zeker van doen voor elke medewerker die jou ondersteunt in klantencontact. Dus: Volmondig ja.
Deze Businesslab Telefoon Training is trouwens ook de training die wij geven aan ons team. We houden niets achter de rug.

Hoe kan ik betalen?

Klik op de registratie knop en volg de verschillende stappen. Je kan betalen met bancontact en kredietkaart.