Dit is voor jou als je te weinig goede klanten hebt.

De Ultieme Marketing Machine

Je bent een krak in je vak. Je bent beter dan je concurrent. En toch heb je te weinig goede klanten.

1️⃣ Hoe je een stroom van ideale prospects aantrekt

2️⃣ Hoe je deze prospects omzet in betalende klanten

3️⃣ Hoe bestaande klanten met plezier nog meer kopen bij jou

4️⃣ Hoe je mond-tot-mond reclame krijgt

5️⃣ En dit alles op AUTOMATISCH piloot

Je wil meer klanten maar je weet niet hoe je er moet aan beginnen en wanneer je er de tijd voor vindt.

JA! Dat wil ik weten

Dit is voor jou als je te weinig goede klanten hebt.

De Ultieme Marketing Machine

Je bent een krak in je vak. Je bent beter dan je concurrent. En toch heb je te weinig goede klanten.

1️⃣ Hoe je een stroom van ideale prospects aantrekt

2️⃣ Hoe je deze prospects omzet in betalende klanten

3️⃣ Hoe bestaande klanten met plezier nog meer kopen bij jou

4️⃣ Hoe je mond-tot-mond reclame krijgt

5️⃣ En dit alles op AUTOMATISCH piloot

Je wil meer klanten maar je weet niet hoe je er moet aan beginnen en wanneer je er de tijd voor vindt.

Dinsdag 2 juni 2020 - 20u00
Live op je computer, tablet of smartphone
(Je komt niet in beeld, het is GEEN Zoom 😉)

Dit webinar is voor jou als jij je hier in herkent ...

  • Je hebt te weinig klanten of offerte aanvragen.
  • Je bent gefrustreerd omdat je te weinig klanten hebt, die bereid zijn de juiste prijs te betalen.
  • Je krijgt wel aanvragen, maar als het puntje bij paaltje komt, kopen ze bij jouw concurrent (die minder goed werk levert.)
  • Je bent het beu te horen: “Ik ga er nog eens over nadenken.”
  • Je voelt je niet begrepen omdat de klanten de waarde niet inzien van jouw producten en diensten.
  • Je weet niet meer wat je moet doen met al de pseudo-goeroes die jou wijs maken dat Facebook en social media het walhalla van de marketing is.
  • Je weet niet waar je moet beginnen met marketing.
  • De weinige marketingacties die je in het verleden hebt op poten gezet, hebben veel geld, tijd en energie gekost maar hebben nauwelijks nieuwe klanten aangebracht.


Bovendien houdt de crisis jou wakker:

  • Je bent bang om klanten te verliezen met deze crisis.
  • Je hoopt een manier te vinden om snel terug nieuwe klanten te winnen.
  • Je gelooft dat het geen zin heeft om nu met marketing bezig te zijn.

De Ultieme Marketing Machine is de bewezen Businesslab Direct Marketing Formule.

Nog nooit eerder gedeeld.

Het Marketing Webinar begint over...

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Gepresenteerd door de oprichters/bezielers van Businesslab
Info-Marketer of the Year 2018 voor kleine ondernemingen in de VS

An profielfoto rond

An Verstraete

Xavier Debaere ronde foto

Xavier Debaere