Maak van een probleem een opportuniteit

Maak van een probleem een opportuniteit

In elk probleem schuilt een opportuniteit.
Luister daarom naar je klant en ontdek hoe het jou vooruit kan duwen.

An Verstraete, ondernemerscoach, beantwoordt de vraag van Peter. 

“Ik maak websites. Ik werk alleen, dus ik doe àlles zelf: prospectie, verkoop, webdesign en SEO, facturatie, (soms) gaan ontvangen,…

Op de bestelbonbon staat duidelijk vermeld, dat de klant zélf de nodige teksten, foto’s en logo digitaal moet aanleveren binnen de 48 uur.
In veel, héél veel gevallen moet ik WEKEN wachten, vooraleer ik al het nodige materiaal heb gekregen.Dat wil concreet zeggen, dat er nu al 7 (zeven) websites “half klaar” zijn, en dat ik dus al 7 keer op het bedrag dat ik verdien.
Ik vraag geen voorschot.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten sneller het materiaal aanleveren en sneller betalen?”

Wil jij nog iets delen? Of wil jij nog een reactie hierop kwijt? Laat die dan hieronder achter. Er is niets fijner dan geholpen worden.

Heb jij nog een vraag? Stuur ons een mailtje. We beantwoorden je graag in een volgend video filmpje. Zo groei jij niet alleen, maar ook jouw collega ondernemers die misschien met hetzelfde probleem zitten.

We duimen in ieder geval op jouw succes!

An & Xavier

2 antwoorden
  1. Joseph
    Joseph zegt:

    Ik had het vroeger ook altijd zo moeilijk met voorschotten vragen.
    Nu doe ik het systematisch. En geloof me of niet, ik kom professioneler over.
    Gewoon doen Peter!

    Beantwoorden
    • An Verstraete
      An Verstraete zegt:

      Inderdaad Joseph. Als ondernemer bepaal je zelf je waarde. En een voorschot vragen is een manier om jezelf krachtiger in de markt te zetten. Dank je voor deze reactie.

      Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *