Prijzen verlagen in tijden van crisis lijkt voor heel wat kleine ondernemingen de enige strategie te zijn om nog iets te kunnen verkopen. Fout! Er is geen enkele reden om jouw prijs te laten zakken als kleine onderneming in crisistijden. Integendeel. Prijs blijft één van de meest onbegrepen onderdelen van de eenmanszaak en de kleine […]

DO DONTS WINSTGEVENDE MARKETING

De meeste kleine ondernemingen die ik ontmoet hebben GEEN duidelijke procedures en strategieën om klanten aan te trekken. Laat staan dat er een systematische opvolging van bestaande klanten is. Meld je aan voor het gratis webinar en lees verder…   De meeste eenmanszaken en kleine bv’s doen af en toe wel iets. Eenmalig en handmatig. […]

Iedere kleine onderneming heeft het over de huidige “situatie”. Deze ziet er niet rooskleurig uit voor de meeste. Dit is het probleem EN de oplossing. Als je ALLEEN kijkt naar wat er NU gebeurt, zal dit ding jou en jouw bedrijf kapot maken. De sleutel tot het overleven van dit ding is dansen op een dunne koord […]

Crisissen komen. En crisissen gaan. Alles gebeurt in een ritme. Dat weten we, gebaseerd op de geschiedenis. We weten dat het leven weer normaal zal worden. Maar als we wachten op dat moment om aan onze zaak te werken, dan zullen we de trein naar succesvol herstel missen. Hoe we NU met deze crisis omgaan, bepaalt hoe […]

  In deze aflevering 31 krijg je een opname van één van de Q&A (Vraag en Antwoord) sessies die ik samen met An wekelijks houd voor de innercircle van Businesslab: de Businesslab Tribe. De Tribe telt alle ondernemers die één of meerdere van groeitrajecten van Businesslab volgen. 80% mindset + 20% techniek = 100% succes […]