Vandaag wil ik het hebben over wat wellicht de krachtigste marketingstrategie van de wereld is. Mond tot mond aanbevelingen zijn een ongelooflijke doeltreffende manier van marketing doen. Wat andere mensen over jou vertellen is zo veel geloofwaardiger dan wat je over jezelf vertelt. Daarom zijn getuigenissen ook zo belangrijk. Mond tot mond marketing Doorverwijzingen zijn […]
https://businesslab.be/wp-content/uploads/2015/05/Doorverwijzingen-businesslab.jpg292412Xavier Debaerehttps://businesslab.be/wp-content/uploads/2019/12/Logo-BusinessLab_transp-350x175.pngXavier Debaere2015-05-26 06:30:032020-05-14 08:27:005 Tips voor meer gratis doorverwijzingen
Te veel zaakvoerders van kleine ondernemingen laten geld op tafel liggen Met een paar kleine aanpassingen verander je je website in een cash-machine (lees daarom Website bezoek zonder actie) en dankzij een script zijn de bezoekers van je winkel en kantoor geen onbekenden meer die je nooit meer terugziet (lees Stop de gaten van je […]
Mensen bezoeken je website, surfen door enkele paginaβs en je ziet ze nooit meer terug. Maar je concurrent welβ¦ βWaaw, ik heb 5000 bezoeken gehad op mijn website deze maand.β So what? En verder? Als je niet weet wie je website bezoekt, is je website waardeloos. Wat moet je met die 5000 bezoekers? De enige […]
Vorige week gaf ik in Kruibeke een lezing over bedrijfswaarden aan de βKlasseslagersβ. Veertig enthousiastelingen met goesting. Een echte toffe groep. Dank trouwens voor jullie vertrouwen. En aangezien de rit Kruibeke-Ieper toch een goed uurtje duurde, zat ik wat laat in bed. Bovendien zat de jetlag van onze trip naar Florida nog een beetje in […]
Hier zijn de eerste vier vragen die iedere ondernemer zich moet stellen over zijn product of dienst: Flirt ik met de grenzen? Neem ik voldoende risico? Is mijn product niet stervend? Ik verkoop toch niet aan de massa? Wat antwoord jij hierop? De antwoorden vind je in dit artikel terug. Ze bepalen hoe makkelijk jouw […]
https://businesslab.be/wp-content/uploads/2015/02/4-volgende-lessen-uit-purple-cow-seth-godin.jpg200300An Verstraetehttps://businesslab.be/wp-content/uploads/2019/12/Logo-BusinessLab_transp-350x175.pngAn Verstraete2015-03-03 05:32:512020-05-14 08:27:264 Volgende lessen van Seth Godin
Deze website gebruikt cookies opdat we jouw een optimale ervaring kunnen geven tijdens het surfen. Door verder de surfen op deze site ga je akkoord met onze cookies.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
EssentiΓ«le Website Cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Overige externe diensten
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
Privacy Beleid
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
5 Tips voor meer gratis doorverwijzingen
MarketingVandaag wil ik het hebben over wat wellicht de krachtigste marketingstrategie van de wereld is. Mond tot mond aanbevelingen zijn een ongelooflijke doeltreffende manier van marketing doen. Wat andere mensen over jou vertellen is zo veel geloofwaardiger dan wat je over jezelf vertelt. Daarom zijn getuigenissen ook zo belangrijk. Mond tot mond marketing Doorverwijzingen zijn […]
Geld gezocht (3) Geen opvolging. Geen verkoop.
VerkoopTe veel zaakvoerders van kleine ondernemingen laten geld op tafel liggen Met een paar kleine aanpassingen verander je je website in een cash-machine (lees daarom Website bezoek zonder actie) en dankzij een script zijn de bezoekers van je winkel en kantoor geen onbekenden meer die je nooit meer terugziet (lees Stop de gaten van je […]
Geld gezocht (2). Websitebezoek zonder actie.
MarketingMensen bezoeken je website, surfen door enkele paginaβs en je ziet ze nooit meer terug. Maar je concurrent welβ¦ βWaaw, ik heb 5000 bezoeken gehad op mijn website deze maand.β So what? En verder? Als je niet weet wie je website bezoekt, is je website waardeloos. Wat moet je met die 5000 bezoekers? De enige […]
Voor- of nadenken?
Geen categorieVorige week gaf ik in Kruibeke een lezing over bedrijfswaarden aan de βKlasseslagersβ. Veertig enthousiastelingen met goesting. Een echte toffe groep. Dank trouwens voor jullie vertrouwen. En aangezien de rit Kruibeke-Ieper toch een goed uurtje duurde, zat ik wat laat in bed. Bovendien zat de jetlag van onze trip naar Florida nog een beetje in […]
4 Volgende lessen van Seth Godin
MarketingHier zijn de eerste vier vragen die iedere ondernemer zich moet stellen over zijn product of dienst: Flirt ik met de grenzen? Neem ik voldoende risico? Is mijn product niet stervend? Ik verkoop toch niet aan de massa? Wat antwoord jij hierop? De antwoorden vind je in dit artikel terug. Ze bepalen hoe makkelijk jouw […]