Doorverwijzingen-businesslab

Vandaag wil ik het hebben over wat wellicht de krachtigste marketingstrategie van de wereld is. Mond tot mond aanbevelingen zijn een ongelooflijke doeltreffende manier van marketing doen. Wat andere mensen over jou vertellen is zo veel geloofwaardiger dan wat je over jezelf vertelt. Daarom zijn getuigenissen ook zo belangrijk. Mond tot mond marketing Doorverwijzingen zijn […]

Verkoop Opvolging Business Lab

Te veel zaakvoerders van kleine ondernemingen laten geld op tafel liggen Met een paar kleine aanpassingen verander je je website in een cash-machine (lees daarom Website bezoek zonder actie) en dankzij een script zijn de bezoekers van je winkel en kantoor geen onbekenden meer die je nooit meer terugziet (lees Stop de gaten van je […]

Mensen bezoeken je website, surfen door enkele pagina’s en je ziet ze nooit meer terug. Maar je concurrent wel… β€œWaaw, ik heb 5000 bezoeken gehad op mijn website deze maand.” So what? En verder? Als je niet weet wie je website bezoekt, is je website waardeloos. Wat moet je met die 5000 bezoekers? De enige […]

Efficiente planning blog Business Lab

Vorige week gaf ik in Kruibeke een lezing over bedrijfswaarden aan de β€œKlasseslagers”. Veertig enthousiastelingen met goesting. Een echte toffe groep. Dank trouwens voor jullie vertrouwen. En aangezien de rit Kruibeke-Ieper toch een goed uurtje duurde, zat ik wat laat in bed. Bovendien zat de jetlag van onze trip naar Florida nog een beetje in […]

Purple Cow - Seth Godin

Hier zijn de eerste vier vragen die iedere ondernemer zich moet stellen over zijn product of dienst: Flirt ik met de grenzen? Neem ik voldoende risico? Is mijn product niet stervend? Ik verkoop toch niet aan de massa? Wat antwoord jij hierop? De antwoorden vind je in dit artikel terug. Ze bepalen hoe makkelijk jouw […]