Een opmerkelijk product

In dit artikel deel ik met jou de eerste 4 lessen, die ik leerde van [tooltip tip=”Seth Godin is de voormalige vice president direct marketing van Yahoo!,Β een opmerkelijk marketeer en auteur van 7 bestsellers.”]Seth Godin[/tooltip] . Hij vertelt in zijn boek:Β  β€œPurple Cow” hoe jij jouw product of dienst Γ©cht merkwaardig, opmerkelijk en opvallend maakt. Met […]

alles is verkoop

85% van de kwaliteit van ons geluk hangt af van onze relatie met de andere. Met andere woorden: Hoe die relatie is. Wat je gedaan kan krijgen van de andere op een aangename en vlotte manier. Daarom is de kunst van het overtuigen heel belangrijk. En als ondernemer weet jij dat maar al te goed. […]

Je bent de baas van je onderneming niet

Het is veel gemakkelijker aan een bestaande klant te verkopen dan een nieuwe klant te vinden. Daarom is het uiterst belangrijk dat jij voor een buitengewone koopervaring zorgt. Iedere keer opnieuw. Zodat je klant bij jou blijft kopen. En zodat hij aan iedereen vertelt hoe fijn het is met jouw onderneming te werken. Ik ben […]

Concurreer je ook enkel op prijs

Xavier Debaere hier, van het Businesslab. Ik sta hier momenteel in Londen, St Pancras International, te wachten op de trein om terug naar BelgiΓ« te gaan. Ik heb een zeer boeiende opleiding achter de rug waar ik ondermeer samen zat aan tafel met een aantal ondernemers. En we hadden het over concurrentie. De meeste van […]

Wat is een tekst zonder opsommingslijsten? Je kent ze wel: de lijstjes in een webtekst waarin allerlei zaken opgesomd staan. Genummerd of met bullets. Lang of kort. In het midden van de tekst of eerder op het einde. Gebruik je geen of niet vaak bullet points in je copywriting? Maak er een nieuwe gewoonte van. […]