Je bent de baas van je onderneming niet

Je bent de baas van je onderneming niet

Het is veel gemakkelijker aan een bestaande klant te verkopen dan een nieuwe klant te vinden.
Daarom is het uiterst belangrijk dat jij voor een buitengewone koopervaring zorgt.
Iedere keer opnieuw. Zodat je klant bij jou blijft kopen.
En zodat hij aan iedereen vertelt hoe fijn het is met jouw onderneming te werken.

Ik ben benieuwd wat jij doet om een unieke koopervaring te bezorgen aan je klanten.
Schrijf het hieronder in een reactie.

Wil je nog meer tips om meer winst en klanten aan te trekken?
Kom naar het Businesslab op dinsdag en woensdag 20 & 21 januari.

Er zijn nog een paar plaatsen vrij. Nu inschrijven dus!

9 antwoorden
  1. Jan
    Jan zegt:

    Bij iedere factuur steek ik een tevredenheidsenquete. Heel leerrijk om bij te sturen. Een aanrader.

    Beantwoorden
    • Xavier Debaere
      Xavier Debaere zegt:

      Super Jan. Het “Meten” is uiterst belangrijk. Want wat jij goed vindt, is niet noodzakelijk goed voor je klant…

      Beantwoorden
  2. Sofie
    Sofie zegt:

    Ik ben alvast ingeschreven op het Business Lab. Ben benieuwd naar de andere tips.

    Beantwoorden
  3. Koen
    Koen zegt:

    Rotdag of niet, ik zorg ervoor dat ik altijd met een brede glimlach op mijn gezicht sta!
    Het valt mij op hoeveel handelaars “vies” kijken :-(

    Beantwoorden
  4. Luc
    Luc zegt:

    Hey Xavier

    Wederom een super en wakkerschuddende post van jou :-)

    Het contact met je klant en de service die je geeft aan jouw klant is inderdaad super belangrijk.
    Dit staat voor mij altijd op de eerste plaats in alles wat ik doe. Met snelle verkopen zonder service is er op langere termijn niets te winnen, integendeel.
    Dit is niet altijd even evident maar het loont echt de moeite, zo heb ik persoonlijk tot op vandaag nog niet echt moeten investeren in publiciteit voor mijn zaak. Mond aan mond reclame is nog steeds de snelste, beste en goedkoopste reclame dat je kan hebben. Publiciteitsbudget dat je uitspaart kan je investeren in andere zaken.
    Persoonlijk tracht ik steeds de klant iets meer te geven dan dat hij verwacht, extra advies, iets snellere oplevering dan verwacht, iets extra bruikbaar die hij niet vroeg maar toch kan gebruiken, …

    Groeten Luc

    Beantwoorden
  5. Tony
    Tony zegt:

    Hey Leuk om te horen .
    Maar hoe moet het als je zoals ik in de uitvaartverzekering zit.
    Klant koopt maar 1 keer?
    Ik die mijn Job zeer graag en bescherm de mensen ook graag .
    Maar een uitvaart polis is geen sexy product maar wel nodig .
    Mvg Tony

    Beantwoorden
    • An Verstraete
      An Verstraete zegt:

      Hey Tony,
      Klopt. Jouw klant koopt maat één keer. Doch jouw klant kent wel gemiddeld 400 mensen. Dus ook jij bent ermee gebaat om een super koopervaring aan te bieden. Wanneer jouw klant tevreden is over je product en enthousiast is over je service, dat geeft hij graag jouw naam door aan vrienden, familie of collega’s.

      Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *