Jij kan dit ook doen

,

 

Ik geloof dat we het vaak veel te ver zoeken om nieuwe klanten aan te trekken.
Of bestaande klanten te verrassen.

Bekijk deze video en ontdek hoe je met een leeg doosje 🤔 nieuwe klanten maakt.
Zonder complex internet of Facebookgedoe.

De interessante vraag hierbij is:

Waar zitten mijn potentiële klanten ook nog?

Je kan je misschien afvragen bij wie jouw mogelijke klanten ook nog kopen.

In deze video krijg je ook een stukje geschiedenis 😎.
Ik vertel je waarom een apotheker de uitvinder is van de pralines…

Er is nog zoveel te doen om jouw winst en je vrije tijd te verdubbelen.

Dit is waar we het over hebben (klik hier) in de Businesslab Kick-off.

 

8 antwoorden
  1. Ulrike Dries
    Ulrike Dries zegt:

    Super idee!
    Had voor mijn opendeurdag een goodiebag samengesteld met lokale handelaars met soortgelijk publiek… wat een succes!
    Maar dit kan ik altijd toepassen… heerlijk!

    Beantwoorden
    • Xavier Debaere
      Xavier Debaere zegt:

      Dit is ook waar Businesslab voor staat Steph. Een veelheid aan eenvoudige dingen die jouw business transformeren. Dank voor je reactie.

      Beantwoorden
  2. Ann Meesschaert
    Ann Meesschaert zegt:

    Voor mijn boekevent samenwerking met video man Kurt, geluidsman Chris en personal shopper Annemie de Rijck – verder al lead ( klant van mij )doorgegeven aan Stephanie de Roose – ook verschillende tribers komen naar mijn event : dit idee groeit al lang bij mij en krijgt dankzij jullie vorm!

    Kurt zal ook mogen werken voor groot event in de kunstgalerij deze zomer, de galerij waar ik mijn event organiseer … heerlijk al die relaties en doorverwijzingen, zo kom ik zelf ook in the picture.

    Beantwoorden
  3. Inge Paesen
    Inge Paesen zegt:

    Super leuk maar het lijkt maar in één richting te werken, niet?

    Beantwoorden
    • Jesse Vatteroth
      Jesse Vatteroth zegt:

      in 1 richting ? , je stapt in de pralinewinkel binnen voor je geschenk en de meeste mensen zullen daar nog wel iets extra kopen .

      Maar de kledijzaak die de klant het doosje voor de pralines gaf , zal die klant hoogst waarschijnlijk ook aanraden bij vrienden en familie en jijzelf hebt er ook een “wauw” gevoel aan overgehouden dus jij blijft zeker klant :)

      Beantwoorden
      • Xavier Debaere
        Xavier Debaere zegt:

        100% correct Jesse.
        Daarbovenop stonden er op verschillende plaatsen in de kledijzaak bordjes met pralines, wat de wauw ook verhoogde.
        Misschien kan je dit idee niet direct overnemen in jouw business Inge. Blijf je afvragen welke variante ervan kan ik wel doen.

        Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *