🎙 3 manieren om met kritiek van klanten om te gaan- Businesslab Podcast

, ,

 

 

 

Hoe goed we ook ons best doen als zaakvoerder van een kleine onderneming, er komt vroeg of laat kritiek of een negatieve boodschap.
In deze aflevering deelt An 3 manieren om die kritiek aan te pakken, en vooral wat de enige juiste is om jouw klant te houden en terug blij te maken.

Hoe zou het zijn mocht je ons LIVE ontmoeten? Reserveer nu jouw stoel en kom naar onze Businesslab Kick-off.
Lees hieronder de ervaring van Lesley over de Businesslab Kick-off. 

​​​​​​​
Lesley
SWATT bv – Izegem

 

 

We duimen voor jouw succes.

An & Xavier.

Abonneer je op:

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *