Hoe goed we ook ons best doen als zaakvoerder van een kleine onderneming komt er vroeg of laat kritiek of een negatieve boodschap.
In deze aflevering deelt An 3 manieren om die kritiek aan te pakken, en vooral wat de enige juiste is om jouw klant te houden en terug blij te maken.

Hoe zou het zijn mocht je ons LIVE ontmoeten? Kom naar de Businesslab Discovery Days.
Lees hieronder de ervaring van Cindy over het laatste Businesslab Event.

​​​​​​​Het was echt interessant. Je krijgt veel tips en inzichten die je direct kan gebruiken in je zaak.
Qua acties, planning en strategie om jezelf en je zaak te boosten.
An en Xavier zijn echt begaan en ik kreeg het gevoel van “YES! Help is on the way”.
Cindy Mertens – bvba Haute Cookure

 

 

We duimen voor jouw succes.

An & Xavier.

Abonneer je op:

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *