🎙 Dat ene woord dat voor een herhaalklant zorgt

,

#morningrun → Dagelijks ben ik vroeg uit de veren, trek ik mijn loopschoenen aan en ga ik hardlopen. Bij het thuiskomen, ga ik elke dag Live op Facebook om een inzicht of een les te delen over beter ondernemen. Elke vrijdag vind je een hele week #morningrun inspiratie op SpotifyYouTube en Apple Podcasts. Vergeet jou niet te abonneren.

Deze week, in de #morningrun…

  1. Dit ene woord kostte deze onderneming met de affiche “Koop Lokaal” op het raam een herhaalklant.
  2. Ik kom terug op de vorige morningrun waar ik vertelde dat het de verantwoordelijkheid is van de zaakvoerder/de leider van de onderneming als de medewerkers niet handelen zoals hij/zij het wil.
  3. Ik neem je me in de jaren 80 naar de privatisering van TF1, de Franse televisie. Een ware revolutie toen en met een belangrijke les voor jouw leven en jouw business.
  4. Ik duik even terug in de jaren ’80… Alle nieuwe televisiekanalen waren in competitie met elkaar om hun deel van de kijkers binnen te halen. En de reclameopbrengsten die erbij horen. Een zender, Canal+, had een totale andere aanpak. Iets om over na te denken in de strategie van jouw onderneming…
  5. Kleine ondernemingen zijn te weinig bereid te investeren in systemen. In iets dat werkt, dat iemand anders heeft op punt gezet en dat voorspelbare resultaten levert. We zien dit dagelijks op televisie. Daar noemt men dit een “format”, een programma dat je kant en klaar kan kopen.

 

Doe wat je graag doet, en doe het goed! Ik duim voor jouw succes. 👍

Xavier

P.S. Schrijf je gratis in voor het Businesslab marketing-webinar dat ik binnenkort geef. Je krijgt gegarandeerd nieuwe inzichten en motivatie. Klik hier en schrijf je volledig kosteloos in.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *