Tip 7 van 7: Onderzoek de vaardigheden en de resultaten van de marketingpartij waarmee je in zee gaat
In deze reeks van 7 tips, geef ik je doelgerichte actiepunten mee hoe jij van jouw marketing een echte machine maakt. De zevende en laatste tip voor jou luidt als volgt:
Onderzoek de vaardigheden en de resultaten van de marketingpartij waarmee je in zee gaat.
Waarom is het belangrijk om de vaardigheden en de resultaten van de marketingpartij waar je mee in zee gaat te onderzoeken?
In zee gaan met een partij die de vaardigheden niet heeft, zorgt er hoe dan ook voor dat je zowel, tijd, geld als energie verliest.
Een ellenlange weg en weer gesprekken om uit te leggen wat je bedoelt, geïrriteerde telefoons of e-mails om alle fouten op te lossen die je ziet, onvoldoende stroomlijning in de verschillende facetten van je marketing, … het zijn nog maar enkele zaken die onnodige tijd en energie van je vreten.
Om nog niet te spreken over het geld en de frustraties die hiermee gepaard gaan.
De vorige tips gemist? Klik hier voor alle tips.
Wat moet je dan precies doen?
Onderzoek in hoeverre de partij waarmee je in zee gaat…
Klik hier om te ontdekken hoe je zelf een stevige marketingmachine bouwt
Nu vraag je je ook af: “Als ik dat doe, wat gebeurt er dan?”
Het geeft je ongelooflijk veel gemoedsrust. Je weet dat je op je twee oren mag slapen met een partij die van wanten weet. Een partij die leert en geleerd heeft uit eigen ervaring en zo ongelooflijk veel expertise heeft opgedaan.
Door samen te werken met de juiste partij spaar je heel veel geld uit. En is dat nu net niet één van de zaken die je moet doen om winst te maken: “Besparen op datgene wat overbodig is? Of vermijden dat je geld verliest?”
Werken met degelijke partijen of producten lijken in eerste instantie soms duur, maar blijken in het gros van de gevallen veel voordeliger dan de goedkopere versies.
Een goede boekhouder is vaak duurder in investering, maar levert vaak meer belastingsvoordeel op. Een goede medewerker is vaak duurder qua investering, maar werkt niet alleen efficiënter, hij weet ook vaak veel meer. Een goede computer is vaak duurder, maar hij doet tenminste wat je van hem vraagt. In het gros van de gevallen is dat net zo met een goede marketingpartner.
Door samen te werken met de juiste partij spaar je heel veel geld uit.
Ik duim voor jouw succes! 🚀👍
An
P.S.: Ontdek de andere 6 tips om van jouw marketing een echte machine te maken.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!